بسته بندی لوازم منزل اثاثیه خانه پاسدارن/بسته بندی لوازم شرکت تهران

     بسته بندی لوازم منزل در تهران .بسته بندی در ظاهر ممکن است کاری ساده بنظر برسد اما در مواردی مانند بسته بندی اثاث منزل، این کار حساسیتی دوچندان خواهد داشت چرا که: • بسته بندی وسایل منزل باید در مدت زمانی کوتاه صورت گیرد.

بهترین کارگر جهت بسته بندی اثاثیه منزل آرام بار.

 • این کار طوری انجام شود که وسایل و اشیاء منزل در طول مسیر باربری، آسیبی نبینند و یا گم نشوند. • اشیاء شکستنی و حساس در جعبه های کوچکتر و اشیاء و وسایل دیگر در جعبه ها و کارتن های بزرگتر جا داده شوند. • بسته بندی وسایل و لوازم با استفاده از کارتن های مختلف و مخصوص انجام شود.بسته بندی لباس با کارتن مخصوص.کارتن مخصوص لباس برای اسباب کشی بسته بندی اسباب کشی آرام بار

بسته بندی اثاثیه منزل قبل از اسباب کشی امری مهم وبسیار تخصصی است به همین منظور شرکتها جهت کمک به شما عزیزان جهت بسته بندی اثاث منزل به وجود آمده اند. در بسیاری از شرکتها  حمل نقل  سرویس های برای بسته بندی لوازم منزل قبل از اثاث کشی به مشتریان ارایه می شود.

بسته بندی واسباب کشی آرام بار

 

. (برای مثال بسته بندی برخی لباس های رسمی با استفاده از کارتن رگال دار صورت گیرد) • کلیه وسایل و لوازم (از جمله اجاق گاز و لوازم آشپزخانه، وسایل ورزشی، پوشاک، انواع مبل، لوازم برقی، فرش و موکت، لوازم صوتی تصویری و غیره) رعایت نکات فوق موجب افزایش سرعت کار و همچنین حفظ ایمنی بار و اثاثیه در طول حمل و نقل آنها می شود. شرکت باربری تیک بار با داشتن توانایی های لازم و همچنین تجربه ای بسیار موفق در زمینه بسته بندی کلیه لوازم و وسایل خانگی آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی اقصی نقاط تهران است. ابعاد کارتن های بسته بندی اسباب کشی چگونه است؟ سایز کارتن های بسته بندی به شرح زیر است: طول عرض ارتفاع 75 60 65 60 50 50 50 50 50 45 43 43 30 30 30 30 20 25 کارتن های بزرگ مخصوص حمل وسایل سبک مانند قابلمه است و کارتن های کوچک نیز جهت بسته بندی ظروف چینی، کریستال و ... است. به این ترتیب وسایل بیشتری روی هم چیده نمی شود و ظروف و وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری، دچار آسیب دیدگی نمی شوند. ناگفته نماند که کارتن های 30*30*30 مخصوص حمل کتاب هستندبسته بندی اثاثیه منزل توسط متخصصین با تجربه در زمینه بسته بندی لوازم منزل صورت می گیرد.

وسایل بسته بندی لوازم واثاثیه برای وسایل و جهزییه دوست داشتنی شما .(آرام بار)اعزام کارگر کاهر جهت بسته بندی لوازم خانه .آرام بار با کادری مجرب وکاربلد با سابقه خوب ودر خشان در امر بسته بندی و جابجایی اسباب واثاثیه منزل.

 

 

          مزایای استفاده از خدمات یک شرکت بسته بندی وسایل منزل چیست؟ ·در صورت اعلام درخواست از جانب شما کلیه وسایل و ابزار لازم بسته بندی وسایل منزل هنگام اسباب کشی، مانند نوار چسب، کارتن در ابعاد مختلف، انواع ریسمان و بندهای کشی و... از جانب شرکت خدمات اسباب کشی ارایه می گردد و نیازی نیست نگران تامین این وسایل باشید. ·بسته بندی لوازم حساس منزل یا شرکت مانند تلویزیون، مانیتورها و لوازم شکستنی، به دلیل تجربه بالا و در اختیار داشتن انواع ابزار کمکی به عنوان ضربه گیر و همچنین بسته بندی وسایل به شکل حرفه ای احتمال آسیب به اثاثیه حساس و با ارزش شما را هنگام اسباب کشی به حداقل می رساند. ·عموما بسته بندی اثاث منزل و حتی لوازم شرکت و ادارات کاری وقت گیر و خسته کننده است که نیاز به چندین روز صرف وقت از جانب شما و دوستان و خانواده خواهد داشت. از طریق سپردن بسته بندی لوازم منزل خود به یک تیم مجرب، می توانید از هدر رفت این زمان جلوگیری کرده و بجای آن به فعالیت اصلی و کسب و کار خود بپردازید.همچنین از بوجود آمدن خستگی، کوفتگی و مشکلات جسمی نیز جلوگیری نمایید.بسته بندی اثاثیه منزل ولوازم خانه آرام بار.

 ·بدلیل تجربه بیشتر و ابزار بهتر و همچنین پرسنل زبده و حرفه ای کار بسته بندی وسایل خانه بسیار سریع تر انجام می گیرد. زیرا ما کاملا می دانیم برای بسته بندی لوازم شکستنی چگونه عمل کنیم، بسته بندی را از کدام بخش شروع کنیم و یا مثلا در صورت نیاز مبلمان منزل را چگونه در نهایت دقت و سرعت بسته بندی آماده حمل نماییم. ·استفاده از خدمات شرکت اسباب کشی برای بسته بندی اثاث منزل باعث می شود باربری و حمل اثاث شما نیز بسیار سریعتر انجام گیرد. زیرا ما طبق تجربه می دانیم از چه ابعاد کارتن ها یی استفاده کنیم چگونه اسباب و اثاثیه را بسته نماییم تا هم جای کمتری اشغال کنند و هم راحت تر حمل شوند. ·ضمنا بسته بندی وسایل هرچه دقیق تر و اصولی تر انجام شود، باز کردن و چیدن آنها در منزل و مقصد جدید نیز سریعتر و راحت تر خواهد بود. بصورت کلی با توجه به تمامی موارد گفته شده، از طریق سپردن وظیفه بسته بندی لوازم خود به یک شرکت خدمات اسباب کشی حرفه ای از خستگی ایجاد آسیب جسمی جلوگیری کرده و احتمال آسیب رسیدن به لوازم خانه یا شرکت را به حداقل برسانید و به این ترتیب در زمان و هزینه نهایی اسباب کشی خود صرفه جویی نمایید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران زیر مجموعه آرام بار می باشد.

شبانه روزی آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز میباشد.

 

بسته بندی اثاثیه منزل ولوازم اداری در کل مناطق تهران

۰۲۱۲۲۶۰۸۵۴۳

مشاوره رایگان ۰۹۹۱۳۹۲۲۷۸۲

۰۲۱۸۸۱۰۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۳۵۲۳۴۹

بسته بندی وسایل منزل

وسایل بسته بندی و اسباب کشی 

هزینه بسته بندی اسباب کشی

بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی

تعرفه بسته بندی ،آرام بار

اعزام کارگر جهت بسته بندی اسباب واثاثیه

Top