چگونه می‌توان بهترین معامله را با یک شرکت اسباب کشی بدست آورد

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
بالاخره آپارتمان عالی خود را پیدا کردید. موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و فضای مناسب و کلیه امکانات مورد نیاز برای شما را نیز دارد. حالا، چطور می‌خواهید وسایل خود را به آنجا برسانید؟

رزرو یک اتوبار آسان‌ترین راه برای جابجایی است، اما هزینه آن می‌تواند بودجه شما را کاهش دهد. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی صرفه جویی در هزینه در هنگام استفاده از خدمات باربری و افراد حرفه‌ای در جهت ارزان‌تر شدن خدمات، وجود دارد.

مورد کلاهبرداری قرار نگیرید
یادگیری چگونگی پس انداز پول، در هنگام جابجایی و اسباب کشی بدون مشکل نیست. اگر از شرکتی بر اساس قیمت پایین استفاده کردید و به نظر برسد که آنها کلاهبردار هستند، می‌توانید پول و دارایی خود را از دست بدهید. در حال که موضوع بودجه برای همه مهم است، اما برای جلوگیری از کلاهبرداری و به کارگیری افراد حرفه‌ای قابل اعتماد، اقدامات زیر را انجام دهید:

اطمینان حاصل کنید که شرکتی که از آن استفاده می‌کنید دارای مجوز و بیمه است.
اگر یک اتوبار قیمتی را برای شما نقل کند که قابل باور نباشد، بدانید که حیله‌ای در کار است.
از کارگر باربری بخواهید که یک ارزیابی داخلی داشته باشد تا حرفه‌ای بودن و میزان هزینه آنها را بدست آورد. اکثر حرفه‌ای‌ها تنها با تضمین حرف یک نفر میزان هزینه را مشخص نمی‌کنند و ناظر ارزیابی نیز دارند.
از دوستان و خانواده درباره بهترین شرکت باربری بپرسید و به دنبال جستجوی آنلاین و نظرات دیگر مشتری‌ها باشید.
شرکت‌ها را مقایسه کنید

اکنون که لیستی از اتوبارهای حرفه‌ای دارید که مطمینید از شما کلاهبرداری نمی‌کنند، به خدماتی که ارایه می‌دهند، توجه کنید. بعضی از آنها با اضافه شدن خدمات، تغییر قیمت احتمالی دارند. ریز به ریز کارها و خدماتی که دارند را از آنها بخواهید و لیستی از خدماتی که به آنها نیاز ندارید، تهیه کنید. به دنبال اتوباری بگردید که در صورت حذف خدمات، از قیمت نهایی خود بکاهد.

کم کردن
برخی از شرکت‌ها هزینه جابجایی در سطوح مختلف را محاسبه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر هزینه زمان و مواد را نیز محاسبه می‌کنند. اگر بتوانید تعداد موارد مورد نیاز برای جابجایی را کاهش دهید، ممکن است بتوانید معامله بهتری در مورد خدمات جابجایی کسب کنید.

وسایلی که نیازی ندارید را در امور خیرخواهانه اهدا کنید یا وسایل کوچکتر مانند لباس، ملافه و ظروف را با وسیله نقلیه شخصی خود به خانه جدید انتقال دهید.

مراقب هزینه‌های اضافی باشید
معمولاً هزینه بیشتری را برای جابجایی وسایل بزرگ و ویژه باید بپردازید. شاید منطقی باشد که از دوستان خود به جای پرداخت هزینه اضافی برای جابجایی جت اسکی خود استفاده کنید و در واقع از آنها کمک بخواهید. همچنین ممکن است برخی شرکت‌ها هزینه‌ای اضافی برای بسته بندی و جابجایی وسایل اضافی درخواست کنند.

اگر آپارتمان جدید شما دارای لوازم خانگی است و مبله است و شما باید وسایل قدیمی خود را در انبار قرار دهید، شاید خوب باشد که قبل از جابجایی، وسایل اضافی خود را بفروشید. این کار از پرداخت هزینه‌های اضافی در حین اسباب کشی جلوگیری می‌کند و پول بیشتری برای تغییر بعضی از وسایل خانه جدید، برای شما باقی می‌گذارد.

وسایل را خودتان بسته بندی کنید
با انجام تمام کارهای بسته بندی توسط خودتان، از هزینه بسته بندی جلوگیری می‌کنید، که می‌تواند هزینه اسباب کشی و اتوباری که رزرو کردید را به شدت کاهش دهد. همچنین با بسته بندی وسایل توسط خودتان مطمین می‌شوید که چه وسیله‌ای در کدام جعبه قرار دارد و کجا باید به دنبال آنها بگردید.

هرگز مذاکره ضرر ندارد. اتوبارها و شرکت‌های حمل بار، می‌دانند برای ثبت قرارداد با شما باید با سایر شرکت‌ها رقابت کنند؛ بنابراین ممکن است حاضر باشند برای جا نماندن از فضای رقابتی، نرخ پیشنهادی خود را پایین بیاورند. اگر یک شرکت اسباب کشی را بیشتر از رقبای آن دوست دارید، اما هزینه‌های آن به اندازه کافی مقرون به صرفه نیست، این کار می‌تواند یک تاکتیک خوب برای شما باشد.

خیلی زود اقدام به رزرو اتوبار کنید
برخی از اتوبارها ممکن است برای رزرو در آخرین لحظه هزینه اضافی بگیرند، بنابراین می‌توانید با برنامه ریزی مناسب پیش از روز اسباب کشی خود، در هزینه صرفه جویی کنید. با شرکت حمل بار مورد نظر خود تماس بگیرید تا ببینید بهترین زمان رزرو چه زمانی است. در صورت داشتن حق انتخاب برای تعداد روز بیشتر، ممکن است برخی از اتوبارها نیز قیمت خود را کاهش دهند.

همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که هنگام رسیدن به روز اسباب کشی وسایل شما بلافاصله به آپارتمان جدید منتقل می‌شوند. اگر شرکتی در کار خود وقفه ایجاد کند و زمان بیشتری در هنگام جابجایی وسایل و حمل بار صرف کند و یا حتی خانه شما برای جابجای آماده نباشد، ممکن است هزینه شما افزایش یابد. در مورد اینکه چه موقع می‌توانید وارد خانه جدید شوید، با صاحبخانه خود صحبت کنید تا از وقفه در روز جابجایی جلوگیری کنید.
اشتراک این پست:

0 نظرها

Top