بسته بندی آشپزخانه شما برای حرکت

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
آشپزخانه احتمالا سخت ترین مکانی است که شما باید لوازم آن را بسته بندی کنید، با تمام اقلام کوچک و منسوجات و کابینت ها، چیزهای زیادی برای بسته بندی کردن در آن وجود دارد. بنابراین از این راهنما استفاده کنید و گام به گام هر کاری را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب شده، بسته بندی شده، و آماده برای اسباب کشی است.

مرتب سازی، انتخاب و ساده سازی
قبل از اینکه حرکت کنید، اقلامی را که شما استفاده می کنید را انتخاب کنید و مواردی را که پشت سر گذاشته اید حذف کنید.اطمینان حاصل کنید که برای چیزهایی که نمی خواهید، در خانه جا داشته باشید و بررسی کنید که نباید بسته بندی شوند.بروید از هر کابینت و کشو آن ها را انتخاب کنید و اگر در خانه جا ندارید اهداف را به زیر رمین یا انباری ببیدو یا اگر قابل استفاده برای دیگران هستند آنها را ببخشید.قاعده کلی: در صورت استفاده از آن در ۶ ماه گذشته، آنرا حرکت ندهید.

جعبه ضروری
مواردی که برای دو روز گذشته در خانه فعلی و دو روز اول در خانه جدید خود، از جمله ظروف، کارد و چنگال، اقلام غذا، لوازم خانگی(قهوه ساز / توستر)، ظرفشویی، ظرف شستشو، پاک کننده، صابون و غیره باید کنار گذاشته شود.اگر یک کتاب وجود دارد که می خواهید در جعبه ضروری خود وارد شوید، آن را نگه دارید.فقط اطمینان حاصل کنید که فقط یکی را کنار بگذارید. جعبه ضروری شما فقط باید برای موارد مهم مهم باشد.

جمع آوری مواد و بسته بندی
برای یک آشپزخانه به اندازه خانوادگی، به موارد زیر نیاز دارید:

۵ جعبه بزرگ(۱۸ x 18 x 24): برای وسایل سبک وزن و سخت برای بسته بندی از جمله وسایل آشپزی پلاستیکی، قفسه های ظرف، لوازم کوچک.
۱۰ جعبه متوسط(۱۸ x 18 x 16): برای اقلام سنگین تر مانند لوازم کوچک، موارد سفارشی، گلدان و تابه، ظروف نقره ای، محفظه های کشویی، کتاب آشپزی.
۵ جعبه سنگین(۱۸ x 18 x 28): این ها دارای ضخامت و دو جداره هستند، مناسب برای بسته بندی موارد شکننده مانند پلاک ها، عینک ها، سرامیک ها، شیشه ها و قوطی ها.
کاغذ و یا روزنامه باطله برای بسته بندی:برای پپیچیدن ذور لوازم شکستگی
برچسب های نشانگر:برای شناسایی وسایل بسته بندی شده.

با بسته بندی مواردی که از آنها روزانه استفاده نمی کنید، شروع کنید.
این می تواند شامل موارد زیر باشد:

گلدان، کریستال
ظروف ذخیره سازی مواد غذایی
مخلوط کردن کاسه
ورق کوکی، کاسه های پیتزا
لوازم کوچک مانند میکسر، بلبرینگ و غیره
کتاب آشپزی
حوله های اضافی، ظروف سفالی، و کابینت های آشپزخانه
ظروف مخصوص، از قبیل کباب کردن کباب، گوشت خوک، چنگک و گوشت خوک.
ظروف مخصوص ظروف، از جمله ظروف پلاستیکی، ظروف ادویه، ظروف کرم و قند، و غیره
تصاویر و دکوراسیون دیوار

آماده سازی لوازم خانگی
اطمینان حاصل کنید که دستگاه های بزرگ را برای حرکت خود آماده می کنید.این باید حداقل ۲۴ ساعت قبل انجام شود.آماده سازی نادرست می تواند منجر به نشت گاز، قطعات شکسته و خرابی وسایل شود.

0 نظرها

Top