باز کردن هوشمند بسته‌های اسباب کشی؛ ساکن شدن در منزل جدید را کمی ساده‌تر انجام دهید

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
باز کردن هوشمند بسته‌های اسباب کشی، با بسته بندی هوشمند آنها آغاز می‌شود. در حالی که هیچ راه اشتباهی برای باز کردن وسایل بسته بندی شده در آپارتمان جدید وجود ندارد، اما راه‌های هوشمندانه‌ای برای انجام این کار وجود دارد که در آینده برای سازمان‌دهی لوازم آپارتمان به شما کمک خواهند کرد.

هنگامی که با دقت اولویت‌بندی می‌کنید، به سرعت در منزل جدید ساکن و با استرس کمتری روبرو می‌شوید. نگاهی به این نکات بکنید!

 با سازماندهی اتاق شروع کنید
وجود جعبه‌های بسیار در نقطه نقطه خانه، خواهی نخواهی حالت آشفته‌ای به خانه می‌دهد. امیدوارم قبل از اسباب کشی وسایل را کمی هوشمندانه بسته بندی کنید و با دقت به جعبه‌های آماده برچسب بزنید و آنها را تفکیک کنید. این کار به شما، در مرحله اول باز کردن هوشمندانه بسته‌‌ها کمک خواهد کرد تا بسته‌ها را بر طبق اتاق‌ها سازماندهی کنید. در حالت ایده‌آل، می‌توانید این کار را به محض ورود به آپارتمان جدید انجام دهید.

حتی اگر تمام بسته‌ها به محض ورود در اتاق نشیمن چیده شوند، شروع به انتقال آنها به اتاق‌هایی کنید که اقلام بسته‌ها متعلق به آنها است. فقط تا زمانی که آماده قرار دادن وسایل سر جای خودشان می‌شوید، مطمین شوید که بسته‌ها را در مقابل دیوار قرار می‌دهید، تا از قرار گرفتن آنها از مسیر رفت و آمد جلوگیری کنید.

 مهیا کردن ابزارهای باز کردن بسته‌ها
شما با انجام مرحله قبل، برای سازمان‌دهی اتاق خود شروعی داشتید. گام بعدی این است که خود را برای باز کردن بسته بندی‌ها آماده کنید. این بدان معنی است که همه ابزارهایی را که برای باز کردن، خالی کردن و از بین بردن جعبه‌های اسباب کشی نیاز دارید، در کنار خود داشته باشید. همه شما به یک کاتر و یک کیسه زباله برای ریختن زباله‌هایی، مانند روزنامه و فوم‌های بسته بندی نیاز دارید.

 با ملزومات شروع کنید
خب، جعبه‌ها در اتاق‌های مناسب خود هستند و شما ابزارهای مناسب را آماده کرده‌اید. حالا چی؟ مهمترین مکان برای شروع، اتاق‌های ضروری است که در آن بیشترین کارها را انجام می‌دهید. اگر هنگام بسته بندی جعبه‌ای با نام ملزومات شب اول را بسته بندی کردید، با آن شروع کنید. بعد شما باید اتاق خواب و حمام خود را مرتب کنید، بنابراین می‌توانید شب را راحت بخوابید و کار را صبح، با حمام کردن و آماده شدن آغاز کنید. آشپزخانه هدف بعدی شما است؛ گر چه خوردن غذای آماده لذت بخش است، ولی واقعا می‌توانید چند روز برای داشتن این لذت صبر کنید.

 در مورد لوازم جانبی صبور باشید
هنگامی که بسته‌های مربوط به سه قسمت اصلی خانه، اتاق خواب، حمام، آشپزخانه را باز کردید، وقت خود را با اقلام جانبی مانند کتاب‌ها، آثار هنری، اقلام تزیینی و مواردی که در خارج از منزل و یا در کمد دیواری قرار می‌دهید، صرف کنید.

اگر فضا دارید، تمام تابلوهای دیواری را از داخل بسته‌ها بیرون بیاورید و آنها را روی یک میز قرار دهید. سپس زمان زیادی را صرف تصور کردن آن اجسام در فضاهای مختلف خانه بکنید و حتی در اتاق‌های مختلف آنها را امتحان کنید. تابلوها را به دیوارها تکیه بدید یا از یک دوست برای نگه داشتن آن کمک بخواهید و از او درباره نوع  قرار گیری آن نظر بخواهید.

هیچ عجله‌ای برای چیدمان این نوع وسایل تزیینی وجود ندارد. اگر بعد از ۳ ماه هنوز بسته‌ها را باز باز نکردید، باید ضرب العجلی برای انگیزه گرفتن تعیین کنید!
اشتراک این پست:

0 نظرها

Top