هر آنچه که باید درباره استفاده از خدمات بسته بندی حرفه‌ای برای اسباب کشی بدانید

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
خوشبختانه، شرکت‌های حرفه‌ای برای بسته بندی لوازم برای اسباب کشی وجود دارد که می‌توانند برای بسته بندی اسباب شما به خانه‌تان بیایند. خدمات بسته بندی کار سازماندهی، محکم کاری اسباب شکستنی، بسته بندی و گذاشتن وسایل، از چینی مادربزرگ تا اسباب بازی‌های بچه‌ها، داخل جعبه‌ها را انجام می‌هند. شما حتی می‌توانید جابه‌جایی و بسته بندی لوازم را از یک شرکت رزرو کنید تا با این کار اسباب کشی خود را حتی بدون استرس انجام دهید. حتی بسته بندی وسایل ارزشمند مانند بسته بندی جوهرات برای اسباب کشی را به راحتی انجام دهید.

اگر به فکر استفاده از سرویس بسته بندی برای اسباب کشی هستید، باید مواردی را در نظر داشته باشید؛ زمان، هزینه و قابل اطمینان بودن، از مواردی است که برای شروع باید در نظر بگیرید. بنابراین قبل از اینکه قرارداد را امضاء کنید، تمام آنچه که شما باید در مورد خدمات بسته بندی حرفه‌ای بدانید، مطالعه کنید.

مزیت استفاده از شرکت‌های اسباب کشی و خدمات بسته بندی اسباب چیست؟
چه چیزی در خدمات بسته بندی وجود دارد؟ مانند هر سرویس دیگر خانه، شما گزینه‌های زیادی برای سفارشی کردن خدمات بسته بندی دارید. اکثر شرکت‌های بسته بندی برای خدمات اسباب کشی خود این خدمات بسته بندی را ارایه می‌دهند:

بسته بندی پایه
مهم نیست چقدر وسیله برای بسته بندی دارید، یک سرویس بسته بندی حرفه‌ای افرادی آموزش دیده برای بسته بندی اصولی ارایه می‌دهد، که از وسایل یا اتاق‌هایی که شما دیزاین کردید مراقبت کنند و همه چیز را به شکلی درست و با خیال راحت بسته بندی کنند.

بسته بندی پایه یا ارزان، تنها مواردی را که بسته بندی آنها برای شما سخت است را پوشش می‌دهد؛ این اسباب شامل تلویزیون، لوازم عتیقه، ظروف شیشه‌ای و چینی و غیره می‌شود که در بسته بندی پایه به عنوان خدمات بسته بندی ارایه می‌شوند. این بسته بندی پایه ارزان و مفید است، اما تمام نگرانی‌های شما را در رابطه با بسته بندی لوازم پوشش نمی‌دهد.

فقط احتیاج دارید که لوازم آشپزخانه شما بسته بندی شود؟ یا شاید فقط برای بسته بندی لوازم بعضی مناطق خاص از خانه‌تان مانند آشپزخانه یا زیرزمین نیاز به کمک دارید؟ خدمات بسته بندی لوازم هر اتاق، این امکان را به شما می‌دهد تا یک تکه از کار بسته بندی را، بدون پرداخت هزینه کامل خدمات بسته بندی داشته باشید.

اگر می‌خواهید زمان بسته بندی را کاهش دهید، این یک راه حل عالی است، اما هنوز هم کارهای بسیاری برای اسباب کشی باقی مانده که خودتان باید انجام دهید.

بسته بندی کامل لوازم خانه
با انتخاب بسته بندی کامل، خدمات بسته بندی برای تمام وسایل، از لباس‌ها در کمد تا ظروف نقره در آشپزخانه را، خواهید داشت. این پکیج از بقیه پکیج‌ها گران‌تر است، اما این مزیت را دارد که تمام فرآیند بسته بندی در یک یا دو روز بدون اینکه مجبور به پیدا کردن جعبه برای بسته بندی باشید، انجام شود.

علاوه بر تمام انواع خدمات بسته بندی که گفته شد، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا شرکت ارایه دهنده خدمات بسته بندی، لوازم بسته بندی از قبیل جعبه و نوار چسب را بیاورد یا اینکه خودتان آنها را تهیه می‌کنید. تقریبا همیشه تهیه لوازم از سوی خودتان ارزانتر می‌شود، اما در برخی موارد مانند تلویزیون و وسایل آشپزی، ممکن است لوازم و جعبه‌هایی که شرکت خدمات بسته بندی ارایه می‌دهد، از آن چیزی که شما تهیه می‌کنید مقاوم‌تر و امن‌تر باشد.

قبل از هر کاری از شرکت خدمات بسته بندی بپرسید، که آیا می‌شود تأمین منابع برای بسته بندی را به صورت مشترک انجام دهید، که اکثر آنها هیچ مشکلی با این موضوع ندارند.

هزینه خدمات بسته بندی حرفه‌ای چقدر است؟
خدمات بسته بندی حرفه‌ای از انجام این کار توسط خودتان بیشتر هزینه دارد. اما این بدان معنا نیست که این یک کار لوکس و پرهزینه است، که باید فورا آن را رد کرد. جالب این است که خدمات بسته بندی حرفه‌ای برای اسباب کشی، بسته به نحوه استفاده از آنها می‌تواند مقرون به صرفه باشد.

یک اینکه شما تصمیم می‌گیرید که چه سطح خدماتی را می‌خواهید. بسته بندی کامل لوازم منزل هزینه بیشتری نسبت به بسته بندی لوازم یکی از اتاق‌ها دارد. با این حال، اکثر شرکت‌ها هزینه‌ کار ساعتی برای کارگران خود را کاهش می‌دهند، بنابراین ممکن است اضافه کردن کمی وقت برای کار در هر اتاق برای صرفه جویی در هزینه، ارزش داشته باشد.

قیمت‌‌ها برای هر شرکتی متفاوت است و با توجه به خدماتی که ارایه می‌دهند، کار در هر ساعت برای بسته بندی لوازم متغیر است. به طور کلی، رزرو خدمات بسته بندی برای بسته‌ بندی‌ وسایل بیشتر و برای ساعت بیشتر، ارزانتر است.

به یاد داشته باشید که، هزینه رزرو متخصص حرفه‌ای برای بسته بندی و اسباب کشی به عوامل متعددی بستگی دارد. این هزینه به تعداد کارگر، تعداد پله‌های ساختمان، منطقه جغرافیایی و عوامل دیگر وابسته است.

چیزهایی که باید در زمان تصمیم گیری برای رزرو خدمات بسته بندی به یاد داشته باشید
رزرو خدمات بسته بندی حرفه‌ای ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد، اما آنها قطعا کار را برای شما آسان‌تر می‌کنند. اما ملاحظات دیگر نیز وجود دارد که قبل از امضاء قرارداد بسته بندی، باید آنها را لحاظ کنید.

بیمه ی وسایل در حین اسباب کشی
هنگامی که شما خودتان اقدام به بسته بندی لوازم می‌کنید، اگر یک جعبه را اشتباه بسته بندی کنید و باعث شکستن تنگ کریستال گرانبهای خود شوید، از شانس بدتان بوده است. اما اگر یک کارگر بسته بندی حرفه‌ای باعث شکستن اشیاء شود، شما تحت حمایت تامین زیان و خسارات بیمه هستید.

با اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که هزینه هرگونه شکسته شدن به طور کامل پرداخت شود، اما خدمات بسته بندی حرفه‌ای برای جابجایی نیاز به اعمال بیمه دارند، بنابراین احتمال بیشتری برای برگشت پولتان دارید.

حریم خصوصی 
خدمات بسته بندی حرفه‌ای تا لباس‌های کثیف شما را برای بسته بندی بیرون می‌کشند. آنها همه آنچه به شما تعلق دارد را بسته بندی می‌کنند، بنابراین وقتی که مجموعه مخفی مجسمه‌های اکشن فیگور شما و یا ژاکت زشت شما که سال‌ها پیش کسی آن را به شما هدیه داده بود را بسته بندی می‌کنند، حریم خصوصی زیادی نخواهید داشت. متخصصین بسته بندی همه آنچه که شما دارید را می‌بینند، اما آنها به دنبال قضاوت نیستند. اگر شما با این موضوع که غریبه‌ها لباس‌های شما را زیر و رو کنند و داخل کمدتان را جمع کنند مشکل دارید، رزرو سرویس بسته بندی حرفه‌ای برای شما مناسب نیست.

هزینه‌های اضافی
واضح است که خدمات بسته بندی حرفه‌ای ارزان نیست، بنابراین اگر شما بودجه محدودی دارید،  تمام بودجه خود را به آن اختصاص ندهید. حتی پس از بسته بندی، هنوز هم برای اسباب کشی، مبلمان جدید، خانه جدید و یا وسایل دیگر خانه، باید هزینه پرداخت کنید.

خدمات باز کردن بسته‌ها
آخرین نگرانی شما برای اسباب کشی باز کردن بسته‌های آورده شده به خانه جدید است. شما می‌توانید این خدمات را نیز رزرو کنید، اما به یاد داشته باشید که افرادی که این کار را انجام می‌دهند لزوما نمی‌توانند لوازم را دقیقا همان جایی که می‌خواهید قرار دهند.

0 نظرها

Top