دغدغه های قبل اسباب کشی

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
بدیهی است که روند انتقال از خانه ای به خانه ی دیگر جابجایی سنگینی در پیش دارد و گاهی اوقات موجب انجام کارهای جسورانه و فشرده ای می شود.اما استخدام متخصصان برای انجام هر کاری که لازم است برای جابجایی انجام شود یک جایگزین مناسب است این متخصصان سریع و مهمتر از همه، با ایمنی بالاتر این کار ها را راست و ریس می کنند.

موارد مهم و سنگین خانه مورد نظر، قطعات بزرگ مبلمان مانند:تخت، کمد، میز، مبل، میز ناهار خوری، و غیره اولین وسایلی است که برای جابه جایی در سر خود ظاهر می شود.شما مجبورین این وسایل را منتقل کنین چون به ان ها احتیاج دارین با این حال، موارد فوق ذکر شده تنها وسایل سنگین وزن نیستند که باید آماده و منتقل شوند.

لوازم خانگی سنگین و بزرگ هیچ وقت شوخی نیست.آیا شما نیز علاقه مند به دانستن اینکه چگونه وسایل را به راحتی و با خیال راحت انتقال دهید، بدون صدمه زدن به خود یا وسایل و یا حتی آسیب زدن به ملک پر هزینه؟

شما می توانید راهنمایی های عملی ما برای انتقال لوازم خانگی به راحتی و ایمن به یک خانه جدید را بخوانید.

اسباب کشی

آیا شما باید لوازم اصلی خود را حرکت دهید؟
قبل از اینکه نگران چگونگی بسته بندی و انتقال وسایل خانگی بزرگ و سنگین خود باشید، باید تصمیم بگیرید که آیا این ایده خوب است که اسباب خانه را همراه با خود جابه جا کنید.ذهن خود را به حرکت درآورید، وسایل بزرگ خود را با خود حمل می کنید یا آن ها را پشت سر می گذارید؟چندین نظر وجود دارد.

رای دادن بله به حرکت لوازم خانگی خود اگر:

آنها اخیرا خریداری شده اند.

رأی نه! به حرکت لوازم خانگی خود اگر:

لوازم خانگی اصلی شما قدیمی هستند، منسوخ شده یا دارای مسایل فنی هستند، به همین دلیل انتقال آن ها را به خطر می اندازند؛ که این گونه هزینه الکی است.
خانه جدید شما با لوازم جدیدتر بهتر به نظر می رسد؛
خانه جدید شما و مخصوصا آشپزخانه جدید شما دارای پوسته های مختلف و طرح هایی است که اجازه نمی دهد که لوازم فعلی شما به صورت یکپارچه جای یابند.
هنگامی که به تصمیمی آگاهانه رسیدید که لوازم خانگی اصلی را با خود منتقل می کنید با آن ها را ترک می کنید، وقت آن است که به کار واقعی حرکت بپردازید.

قبل از جابجایی وسایل بزرگ به یک خانه جدید چه باید کرد؟
کارهای قبل از جابه جایی روی وسایل خانگی شامل 2 مرحله آماده سازی جداگانه است که باید پیش از آن تکمیل کنید تا هیچ جراحت شخصی، آسیب رساندن به لوازم خانگی یا آسیب به خانه منجر به تغییر وضعیت جابجایی شما نشود.

تجهیزات مناسب برای انتقال وسایل با خیال راحت
خرید یک دالی با کیفیت بالا از فروشگاه های تخصصی خانه و یا اجاره یکی از شرکت های حرکتی محلی خود
پتو های مبلمان:رهمچنین به طور کلی به عنوان پتو های متحرک شناخته شده است، این پارچه های محافظ دقیقا حفاظت را برای لوازم خانگی با ارزش شما فراهم می کند.برای دستیابی به چنین پتوها، با موتورهای محلی خود تماس بگیرید.
تسمه های مبلمان: شما به آن ها نیاز دارید تا لوازم خود را توسط وسیله نقلیه و وسایل نقلیه متحرک نگهداری کنید.با این حال، آنها را می توان به راحتی با طول قابل توجهی از طناب یا رول از دو نوار کشش جایگزین کرد.
لغزنده ها: همچنین به عنوان گلیدر شناخته می شود، این پد های کشویی بهترین راه برای جابجایی لوازم خانگی روی کف های چوبی هستند، بدون آسیب و معمولا تنها یک فاصله کوتاه تا زمانی که دستگاه خانگی مورد نظر می تواند بر روی چرخ دنده بارگذاری شود.به منظور جابجایی وسایل با خیال راحت، هواپیماهای بدون سرنشین اجاره یا خریداری کنید.

حفاظت از اموال به طور مناسب
آخرین چیزی که می خواهید این است که در هنگام حرکت وسایل سنگین و سپس در محل اقامت جدید خود به خانه و اسباب خود آسیب برسانید.به نظر می رسد خطرات اصلی برای کف پوش چوب، کاشی، وینیل یا کفپوش شماست، بنابراین اقدامات ایمنی مناسب برای محافظت از آنها را انجام دهید.استفاده از قطعات بزرگ و با ضخامت مقوا برای پوشش مسیر خروج لوازم خانگی اصلی خود و قرار دادن ورقه های حفاظتی پلی اتیلن با دوام در مناطق ترافیکی بالا برای جلوگیری از پرداخت هزینه های تعمیر خانه.

علاوه بر آسیب به کف های خود، دیوارها نیز ممکن است در معرض خطر واقعی آسیب مالی باشند.اگر در هنگام حمل وسایل بزرگ و سنگین از خانه خود نتوانید رعایت دستورالعمل های ایمنی را انجام دهید، گوشه ها، خراش ها یا دیواره های خرد شده روی دیوار واقعا می تواند جریان موفقیت آمیز حرکت شما را متوقف کند.

0 نظرها

Top