بهترین روش برای اثاث کشی

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
برای اسباب کشی مناسب نیاز به یک برنامه ریزی مناسب و دقیق است که در این مقاله توضیحاتی داده خواهد شد. در درجه اول باید بدانیم که برای هر کاری راه خاصی وجود دارد و هر فرد قادر به انجامش می باشد. 

اول از هرچیز می بایست از افراد با تجربه در کار مشورت بگیریم. مشاوران شرکت باربری تهران بار می توانند با سال ها تجربه خود در این امر شما را یاری کنند.

پس از مشورت می بایست توانایی های هر فرد مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه زمان شما محدود است می توان تمامی کارها را به دست شرکت باربری در تهران سپرده تا با خیالی راحت از صفر تا صد اثاث کشی و حمل بار را برای شما انجام دهند. به عبارت بهتر: خدمات اسباب کشی. همچنین کسانی هم که قصد مهاجرت و اسباب کشی به خارج از کشور را دارند نیز می توانند جهت رزرو خدمات حمل بار به خارج از کشور اقدام کنند. 

اول از هر چیز خرده ریزها و وسایل کوچکتر را باید بسته بندی کرد. برای این کار نیاز به کارتن است که می توان با هزینه کمی کارتن های سالم و اندازه مناسب خریداری کرد. بجای آنکه از کارتن های کهنه و آلوده ای که از کنار خیابان یا مغازه ها استفاده کنید کمی بیشتر هزینه کرده و کارتن های نو خریداری کنید. 

هرچه تعداد کارتن ها بیشر و بزرگتر باشد کار راحت تر و زودتر انجام می شود و خسارت کمتری هم به وسایل شما وارد می شود. کارتن های معیوب ممکن است خسارت های زیادی هنگام جا به جایی به وسایل شما وارد کنند. 

علاوه بر کارتن بهتر است برای بستن آنها از چسب های نواری پهن استفاده کرده. این کار وسایل شما را سالم به مقصد خواهد رساند. همچنین به جای چسب می توان از نخ قرقره ای استفاده کرد. با این کار علاوه بر بستن کارتن، جای دست مناسبی هم برای کارگران هنگام جا به جایی آن ها درست می کنید. 

پس از بسته بندی تمامی وسایل می بایست آنها را در جایی که مزاحم رفت و آمد کارگران نیست در خانه بچینید. بهتر است در ابتدا کارتن های بزرگتر را جلو دست قرار دهید و سپس کارتن های کوچکتر تا هنگام چیدن در خاور فضای پشت خاور هدر نرود. 

پس از انتقال بار به مکان جدید سعی کنید موقعیت هر یک از کارتن ها را به درستی شناسایی و در جای صحیح قرار دهید تا دچار سردرگمی نشوید. این کار با نوشتن وسایل داخل هر جعبه بر روی کارتن میسر می شود. 

اگر وسایل مربوط به داخل هر کارتن مشخص نباشد قطعا به مشکل بر می خورید. برای مثال اگر قرار بر این باشد که فردا صبح سر کار باشید و لباس هایتان نیاز به اتو داشته باشد اما نمی دانید اتو در کدام بسته بندی است یا برای پیدا کردن یک لیوان برای چای خوردن ساعت ها به دنبال پیدا کردنش بگردید.

0 نظرها

Top