چگونه بسته بندی کردن و انتقال دادن وسایل کوچک

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
۱-جمع آوری لوازم خانگی و بسته بندی آن
جمع آوری و سازماندهی لوازم خانگی کوچک که نیاز دارید بسته بندی کنید.از اجزای ساخته شده از قطعات شیشه ای و شکننده آگاه باشید.اینها باید با دقت بیشتری بسته بندی شوند.
بهتر است، برنامه ریزی کنید که آنها را با هم در یک یا چند بسته بندی گروه بندی کنید و هر بسته را برچسب گذاری کنید.پس از حرکت اگر متوجه شوید نیاز به این وسایل دارید، با نشانه گذاری واضح، می توانید به راحتی وسیله مورد نظر خود را پیدا کنید.

۲-تمیز کردن هر دستگاه قبل بسته بندی
قبل از بسته بندی هر دستگاه را تمیز و کاملا خشک کنید.اطمینان حاصل کنید که همه قسمت هایی که شل هستند، مانند سینی شیشه ای را از داخل مایکروویو حذف کنید.

۳-قسمت های شل را حذف کنید
جدا کردن همه قطعات شل / قابل جابجایی از هر دستگاه، مانند سینی مایکروویو یا تیغه مخلوط کننده.اگر دستورالعمل هایی در مورد چگونگی جمع آوری دستگاه وجود دارد، آنها را بر روی یک ورق کاغذ بنویسید و قبل از بسته بندی کاغذ را به آن وصل کنید تا بعدا یادتان نرود که چگونه احزای وسیله مورد نطر را به حالت اول برگردانید.

۴-جعبه مناسب انتخاب کنید
اگر شما بسته بندی اصلی دستگاه را دارید، از بسته بندی اصلی دستگاه استفاده کنید.در غیر این صورت، چند جعبه کوچک و متوسط را انتخاب کنید.قسمت پایین همه جعبه ها را با نوار بسته بندی مهر و موم کنید تا مطمین شوید که آنها امن هستند.حتی با جعبه های پیش ساخته هم این کار را انجام دهید.شما نمی خواهید در طول حرکت جعبه باز شده وسایل بریزد.

۵-جعبه را با کاغذ بسته بندی کنید
کاغذ براق و یا کاغذ بسته بندی قهوه ای(کاغذ بسته بندی، بسته بندی هدیه)را روی سطح کار تمیز قرار دهید.ورق کاغذ را به آرامی خرد کنید و آنها را به پایین جعبه اضافه کنید.

۶-بسته بندی لوازم خانگی
وسایل را به طور کامل با دو تا سه برگ کاغذ بسته بندی کنید.کاغذ را به سختی در اطراف وسایل با نوار بسته بندی نگه دارید.نوار بسته بندی بسیار چسبنده است و می تواند از سطوح صاف حذف شود.اگر مواردی برای مدت زمان طولانی در انبار نگهداری شوند، نوار چسب ممکن است نیمه دایمی باشد و نیاز به یک حلال برای حذف دارد.

۷-وسایل را در جعبه قرار دهید
وسیله یا دستگاه بسته بندی شده و هر قسمت اضافی موجود، از جمله کابل های برق را داخل جعبه قرار دهید.اگر جعبه می تواند یک دستگاه دیگر یا وسایل دیگر را نگه دارد، با استفاده از تکنیک های قبل آن را در کنار ذستگاه یا وسیله اولی قرار دهید.

۸-پر کردن شکاف
اگر جیب های کوچکی از فضا وجود داشته باشد، این را با کاغذ پر کنید.شما همچنین می توانید گلدان های کوچک یا تابه یا سایر موارد غیر قابل لمس را در آن فضا ها قرار دهید.برای جلوگیری از خراشیدن و رنگ آمیزی، مطمین شوید که کاغذ را به خوبی ذور وسایل کشیدید.

۹-امنیت جعبه
کاغذ خرد شده را روی محتویات جعبه قرار دهید تا فضای خالی در بالای صفحه وجود نداشته باشد.بستن جعبه با نوار بسته بندی آن را امن می کنید.و روی یک برچسب بنویسید که وسایل برای کدام قسمت خانه است یا کدوم قسمت آشپزخانه حتی و به جعبه بچسبانید.بعدا زمانی که شما نیاز به پیدا کردن یک مورد گریزناپذیری هستید به راحتی آن را پیدا کرده وخوشحال خواهید شد که این کار را انجام داده اید.

0 نظرها

Top