محافظت از لوازم با ارزش در اسباب کشی

آرام مرادی
  0
اشتراک این پست:
محافظت از لوازم با ارزش در اسباب کشی
خدمات اسباب کشی شرکتهای باربری و اتوبار تهران با هدف کمک و یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی و حمل اثاثیه منزل و شرکت را دارند صورت می گیرد و اگر چنانچه شما از خدمات بهترین شرکتهای فعال در این زمینه (مانند تهران بار) استفاده کنید، نه تنها براحتی از عهده باربری و جابجایی لوازم و وسایل منزل و یا محل کار خود بر می آیید بلکه در سریع ترین زمان ممکن و براحتی این کار صورت گرفته و در پایان اسباب کشی از نتیجه کار کاملا راضی و خشنود خواهید بود.

اما اسباب کشی و جابجایی وسایل دارای نکات ریز و مهم فراوانی است. به یاد داشته باشید که صرفا انتخاب یک شرکت باربری و اتوبار ایمن تنها بخش مهم کار نیست. بلکه خود شما هم باید جهت جابجایی و حمل بارها به محل جدید از چند روز قبل کاملا آماده باشید و یک سری کارها را از قبل انجام دهید تا در روز موعود که کارگران و پرسنل شرکت باربری به منزل و یا دفتر کار شما جهت خدمات بسته بندی و سپس حمل آنها می کنند، همه چیز کاملا آماده باشد و خیال شما و همکاران (و یا اعضای خانواده در صورت اسباب کشی منزل) کاملا راحت باشد که هیچ یک از وسایل و لوازم حساس و مهم آسیب نمی بینند و یا گم نمی شوند.

اینجاست که محافظت از لوازم ارزشمند در زمان جابجایی و انتقال بارها مشخص می شود. در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند. لوازم و وسایل گرانبها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان باربری و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

از جمله لوازمی مانند:
• مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)
• مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم) 
• پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده 
• برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس
• برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش

به یاد داشته باشید که در موارد نام برده - به ویژه سه مورد اول - بهتر است خودتان کار بسته بندی و جابجایی آنها را در زمان اسباب کشی و حمل بار انجام بدهید. این نکته حایز اهمیت است که در واقع به انتقال مدارک شخصی و یا سازمانی و همچنین پول نقد و جواهرات به اندازه کافی توجه داشته باشید و با استفاده از خودروی شخصی و یا اعضای خانواده اقدام به حمل آنها به محل جدید کنید.

اما نکته اینجاست که بسیاری از اشیاء و لوازم با ارزش خانه و یا شرکت را هم می توانید جهت حمل و انتقال به محل جدید، به کارگران شرکت های اتوبار و باربری تهران بسپارید. امروزه دیگر یک کارگر حمل بار به خوبی از اهمیت حمل و جابجایی ایمن وسایل و اثاثیه وسایل منزل و یا شرکت ها آگاه است و از طرف دیگر از آنجایی که شرکت های باربری تهران، در طول ارایه خدمات خود به مشتریان خود کلیه اسباب و اثاثیه آنها را بیمه می کنند، دیگر هیچ نیازی به نگرانی درباره وسایل ارزشمند قیمتی و یا شکستنی نیست. 

خوشبختانه با رعایت اصول اسباب کشی توسط مشتریان و همچنین کارکنان شرکت های اتوبار تهران براحتی می توان کلیه لوازم شکستنی و حساس و مهم را بسته بندی و سپس آماده کرد. اما با این حال رعایت احتیاط لازم است و بنابراین توصیه می کنیم که حتما موارد زیر را پیش از شروع کار جابجایی در نظر بگیرید:

- در زمینه بارنامه و بیمه باربری حتما از آن شرکت بپرسید: 
به یاد داشته باشید که حتی در صورتی که کلیه لوازم شما به بهترین شکل ممکن بسته بندی و آماده جابجایی به نقاط دیگر تهران و یا حمل بار به شهرستان مورد نظر شما شده باشند، باز هم در طول مسیر هر اتفاقی ممکن است بیوفتد و از این بیمه لازم است. 

- از نحوه بسته بندی مطمین شوید:
بسیاری از کارکنان شرکتهای باربری تهران تلاش می کنند که در زمینه بسته بندی نهایت دقت و احتیاط را انجام بدهند و با استفاده از کارتن های چند لایه، فوم و پلاستیک های مخصوص حبابدار، استرچ رپ و غیره کلیه وسایل را آماده ارسال به مقصد کنند. ولی رعایت نکات مهم نیز در این میان اهمیت خاصی دارد. برای مثال حتما بر روی کارتن هایی که حاوی لوازم شکستنی هستند، عنوان شکستنی نوشته شود. 

- وسایل مهم و شکستنی ها را جدا کنید:
هنگامی که کارگران حمل بار به منزل و یا دفتر کار شما می آیند حتما وسایل ارزشمند، یادگاری ها، لوازم شکستنی را جدا کرده و از آنها بخواهید که وسایل شکستنی شما را با دقت بیشتری بسته بندی کنند و بر روی جعبه هاو کارتن های آنها برچسب (label) زده شود. 

تهران بار (آرام بار) با تجربه کافی و همچنین درک کلیه شرایط و نگرانی های مشتریان خود در زمینه های نام برده حاضر است نهایت همکاری را با شما انجام دهد. باربری و اسباب کشی خود را به ما بسپارید تا ضمن بهره گیری از خدمات درجه یک ما بتوانید یک جابجایی آسان و بدون هر گونه فشار و استرس را داشته باشید.

0 نظرها

Top